donderdag 15 augustus 2013

Tien goede redenen om op Ameland een cursus te doen

Cursussen volgen kun je overal. De kwaliteit is afhankelijk van allerlei factoren zoals de trainer, de inhoud, de deelnemers zelf. De plaats waar de cursus gegeven wordt kan al het goede nog eens versterken, ontspanning geven en/of meer concentratie. Eigenlijk kan ik wel honderd goede redenen noemen waarom een cursus volgen juist op Ameland zoveel meerwaarde heeft. Ik woon hier ook niet voor niets met zoveel plezier en gun dat iedereen!

Ik noem nu "maar" tien van de opmerkingen, spontaan door deelnemers van onze cursussen en activiteiten genoemd die elk een goede reden zijn om een cursus op Ameland te volgen. Wij zullen er in de loop van de tijd vast nog wel meer horen, dan laat ik het weten.

1 "Wat heerlijk, op de boot kon ik alles al loslaten. Lekker kijken over het Wad, andere mensen zien, varen."
2 "De lucht op Ameland is zo heerlijk fris, net of ik letterlijk meer lucht krijg."
3 "Overal waar je kijkt heb je mooi uitzicht, wat ziet het er prachtig uit." 
4 "Ik ben één dag weg en het lijken wel drie dagen, zoveel fijne indrukken heb ik opgedaan."
5 "Superfietsen zeg, die ze hier verhuren."
6 "Het is net of ik een andere wereld ben."
7 "De kleuren in de natuur zijn hier mooier dan op het vaste land"
8 "De zee....wat moet ik zonder de zee!"
9 "Veel afwisseling in het landschap: weides, zee, duinen, dorpen....op een prettige manier word ik geprikkeld."
10 "Ik wil hier wonen en op een boerderij werken!"
Wil je ook een cursus op Ameland volgen of meedoen aan een activiteit?
Bekijk ons aanbod.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten